Hardloopaanbiedingen wordt De Hardloopwinkel

Persbericht 15-06-2022

hardloopaanbiedingen.nl gaat krachten bundelen met De Hardloopwinkel.

De online webshop www.hardloopaanbiedingen.nl krijgt in juli 2022 een make-over en gaat daarna verder als www.dehardloopwinkel.nl

De huidige bedreigingen in het retaillandschap en e-commerce hebben De Hardloopwinkels en webshop www.hardloopaanbiedingen.nl doen besluiten de krachten te gaan bundelen. Door deze samenwerking hopen zij het advies, snelheid, aanbod en service voor hun hardlopende klanten te verbeteren, nu en in de toekomst.

Een combinatie van een sterk online kanaal en face-to-face service in een fysieke winkel maakt De Hardloopwinkel groep klaar voor de volgende stap.

Eigenaar Henri (webshop): “We zijn heel blij met deze samenwerking, onze online klanten blijven de service behouden die ze van ons gewend zijn. Ze krijgen door deze samenwerking nog meer voordelen bij het oriënteren en kopen van nieuwe hardloopschoenen en hardloopkleding. De Hardloopwinkel is een winkelketen met een schat aan ervaring in het adviseren van lopers”

Henri, Rob en Marcel | Eigenaren De Hardloopwinkel

Van links naar rechts: Henri, Rob, Marcel

Eigenaren Rob en Marcel (winkels) ”Deze nieuwe De Hardloopwinkel groep gaat zich richten op een grote diversiteit aan mensen die van hardlopen houden, van beginner tot topsporter. Met de toevoeging van de webshop kunnen wij ons assortiment en service voor de klanten verder uitbreiden. Zo zijn we zeker klaar voor de toekomst en gaan meer deuren op voor verdere expansie”

Wat gaat er veranderen?

• De naam en look van de webshop www.dehardloopwinkel.nl

• Alle klanten krijgen deskundig advies zowel via winkels als online.

• Het nieuwe aanbod is groter dan voorheen en van de beste hardloopmerken.

• Meer aanbiedingen van de topmerken hardloopschoenen & kleding.

• Gratis verzenden webshop bestellingen vanaf 50 euro.

• Retourneren (gratis) ook in fysieke winkel mogelijk.

Kennismakingsactie:

In de hele maand juli krijgen alle klanten een leuk presentje.

Ook krijgen hardlopers in juli zowel online als in De 5 Hardloopwinkels extra korting.

De Hardloopwinkel heeft winkels in Bodegraven, Den Haag, Leiden, Noordwijkerhout en Rotterdam. De Webshop is gevestigd met kantoor en magazijn ( tevens afhaallocatie) op Noordbaan 802, op het Gouwepark in Moordrecht/Gouda.

Klanten beoordelen ons met een 9,2